تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

آژانس مدلینگ چیست؟ چرا برای مدل شدن باید به آژانس های مدلینگ مراجعه کرد؟

آژانس مدلینگ
زمان مطالعه: 7 دقیقه

به موسساتی که در زمینه استعداد یابی مدل ها فعالیت می کنند آژانس مدلینگ گفته می شود. در واقع افراد مختلف، ویژگی های ظاهری خود را از قبیل سن، قد، وزن و… را به آژانس های مدلینگ ارائه می دهند و آژانس های مدلینگ ابتدا ویژگی های اولیه را بررسی می کنند که با استانداردهای آن ها تطابق دارد یا خیر. در صورتی که این ویژگی ها با استانداردهای آژانس مدلینگ تطابق داشت، آژانس مدلینگ استعداد های فرد مورد نظر را کشف می کند و آن ها را در راه درست به کار می گیرد و فرد را تحت آموزش های تخصصی قرار می دهد تا فرد با تمام اصول مدلینگ آشنا شود و برای وارد شدن به دنیای مدلینگ آماده شود.

آژانس مدلینگ

آژانس مدلینگ

نقش آژانس مدلینگ در موفقیت مدل ها

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که برای مدل شدن چه نیازی به آژانس مدلینگ می باشد و افرادی که در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک، فتوشوت و بلاگ ایجاد می کنند و عکس های متفاوتی را از خود در این شبکه های اجتماعی قرار می دهند آیا واقعا مدل هستند یا خیر. در پاسخ به این سوال می توان گفت که آژانس مدلینگ در واقع دروازه ورود به دنیای مدلینگ می باشد به گونه ای که بدون عبور از این دروازه نمی توان به یک مدل تبدیل شد. آژانس مدلینگ را می توان مانند مدرسه تعبیر کرد همانطور که دانش آموزان تا زمانی که به مدرسه نروند نمی توانند خواندن و نوشتن یاد بگیرند و در آینده پزشک یا مهندس و… شوند، افراد علاقه مند به مدلینگ هم بدون آژانس مدلینگ نمی توانند به موفقیت دست یابند.

مدل بوکرز(Model bookers)

اگر به صنعت مدلینگ علاقه مند بوده باشید حتما عنوان مدل بوکرز را شنیده اید. مدل بوکرزها که از آن ها به عنوان کارگزاران مدل ها نیز یاد می شود در کنار آژانس مدلینگ فعالیت می کنند و فعالیت آن ها به این صورت است که افراد مختلف را برای مدل شدن به آژانس مدلینگ معرفی می کنند و به عنوان یک رابط قرارهای ملاقات افراد را با آژانس مدلینگ تنظیم می کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که افراد خودشان به صورت جداگانه نیز می توانند به آژانس مدلینگ مراجعه کنند و به فعالیت بپردازند ولی افرادی که از طریق کارگزاران الگوها به آژانس مدلینگ معرفی می شوند مطمئنا شانس بیشتری برای موفقیت دارند و امکان این که بتوانند با برندهای بزرگی همکاری کنند افزایش می یابد.

آژانس مدلینگ چه آموزش هایی را به مدل ها ارائه می دهد؟

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم آژانس مدلینگ پس از استعداد یابی به فردی که می خواهد مدل شود آموزش هایی ارائه می دهد. که این آموزش ها نقش اساسی ای در بهتر اجرا کردن مدل ها و حضور موفق تر در پروژه های مدلینگ خواهد داشت. از جمله این آموزش ها می توان به اجرای صحیح تمرینات ورزشی فیتنس مدلینگ و آموزش رژیم غذایی مناسب مدل ها اشاره کرد.

از آن جایی که یک مدل باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشد، آژانس مدلینگ رژیم غذایی متناسب با ویژگی های فیزیکی هر شخص را ارائه می دهد به این صورت که اگر فرد از تناسب اندام برخوردار است رژیم غذایی ای که توسط آژانس مدلینگ به فرد ارائه می شود به گونه ای است که تناسب اندام فرد حفظ شود و اگر فرد تا تناسب اندام فاصله دارد آژانس مدلینگ، رژیم غذایی و تمرینات ورزشی ای را به او ارائه می دهد که به حد نرمال برسد. از دیگر آموزش های آژانس مدلینگ میتوان به اصول ژست گیری در عکس یا همان Photo Modeling و راه رفتن در نمایش زنده لباس یا همان Catwalk Modeling اشاره کرد.

آژانس مدلینگ

آژانس مدلینگ

نکات مورد توجه در رابطه با آژانس مدلینگ

آنچه که در رابطه با یک آژانس مدلینگ اهمیت دارد این است که شما باید به آژانس مدلینگی که معتبر است و دارای شماره تماس ثابت دفتر و وبسایت رسمی می باشد مراجعه کنید زیرا از زمانی که صنعت مدلینگ در ایران با استقبال بیشتری از سوی افراد مختلف رو به رو شده است افراد سود جوی بیشتری هم پیدا شده اند که تنها برای سوء استفاده دام خود را پهن کرده اند و به بهانه مشهور شدن و پول دار شدن، پول های گزافی را از افراد مختلف دریافت کرده اند.

اولین موضوع مهمی که در رابطه با آژانس مدلینگ باید در مورد آن تحقیق کنید، نحوه فعالیت و سطح آموزش های آن ها می باشد و این که آیا مدیریت آنها مدل حرفه ای و با رزومه خارج کشور به صورت بین المللی است یا خیر، برای تحقیق در مورد مدیران آژانس های مدلینگ میتوانید اسم آنها را در گوگل سرچ کنید، یا با شماره ثابت دفتر آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا دفتر ثابت با شماره ثابت دارند یا خیر در صورتی که از صحت موارد فوق اطمینان حاصل پیدا کردید با آن ها همکاری کنید و مطمئن باشید این آژانس باعث پیشرفت شما خواهد شد.

نکته دیگر در تشخیص آژانس های مدلینگ معتبر اسم آژانس است! خیلی ها این نکته را نمیدانند که امکان گذاشتن اسم شخص یا فرد بر روی آژانس وجود ندارد و تنها باید اسم خاص آن موسسه روی آژانس گذاشته شود. در ضمن توجه داشته باشید که آژانس های مدلینگ معتبر تنها پذیرش آقایان و کودکان دارند زیرا فعالیت مدلینگ بانوان در ایران ممنوع می باشد و مدل های خانم که در حال حاضر در ایران به فعالیت مدلینگ مشغول هستند به صورت زیرزمینی و غیرقانونی فعالیت میکنند.

ضرورت مراجعه به آژانس مدلینگ

برای اینکه فرد بتواند در عرصه مدلینگ به صورت موفقیت آمیز فعالیت کند و با برندهای معتبر همکاری نماید لازم است که رفتار حرفه ای را بیاموزد و با انواع ژستهای تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی و با مبحث فتو مدلینگ و کت واک مدلینگ و با برندهای معتبر متفاوت در جهان آشنا شود. دست یافتن به همه این موارد از طریق آژانس مدلینگ امکانپذیر است. همچنین نحوه صحیح مراقبت از پوست و مو از جمله آموزشهایی است که توسط  آژانس مدلینگ به شما ارائه میشود.

اگر شما در مورد هیچ یک از موارد فوق اگاهی نداشته باشید چگونه میتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. در صورتیکه علاقه دارید در این صنعت فعالیت داشته باشید و شخصیت خود را مطابق با یک الگوی انسانی تغییر دهید به یک آژانس مدلینگ معتبر مراجعه کنید و از دانش آنها در رابطه با مدلینگ بهره مند شوید و به اهداف خود دست یابید.

آژانس مدلینگ

آژانس مدلینگ

مدل ها در چه زمینه های کاری می توانند فعالیت کنند

افراد با اهداف متفاوتی وارد حرفه و صنعت مدلینگ می شوند. برخی با هدف مشهور شدن و برخی با هدف پول دار شدن پا به این عرصه می گذارند و برخی دیگر علاقه شدیدی به فعالیت در صدا و سیما دارند ولازمه ورود به این عرصه را فعالیت در دنیای مدلینگ می دانند. به هر حال زمینه های شغلی بسیاری برای افرادی که در صنعت مدلینگ فعالیت می کنند وجود دارد که در این مقاله می توان به چند نمونه از آن ها اشاره کرد .

مدل ها می توانند در تبلیغ محصولات برندهای بزرگ پوشاک ، کیف و کفش ، عینک ، ساعت و فروش محصولات کمپانی های بزرگ نقش به سزایی داشته باشند و در تهیه و تولید پیام های بازرگانی و ژورنال های لباس ، بیلبوردهای سطح شهر و… همکاری داشته باشند. از دیگر مواردی که مدل ها می توانند به همکاری با آن ها بپردازند مجلات و نشریات و تولید کنندگان و طراحان لباس می باشد. بسیاری از بازیگران معروف ایران و جهان در ابتدا مدل بوده اند!

آژانس مدلینگ در ایران ، ترکیه ، دبی ، اروپا

آژانس های مدلینگ در ایران تنها در تهران و کرج طبق قوانین و در چهارچوب ضوابط کشور فعالیت دارند و از تمام نقاط ایران مدل آقا و کودک جذب میکنند، از آژانس های مدلینگ در ترکیه فقط آنهایی معتبرند که مالک ترک زبان دارند و افراد ایرانی که در ترکیه مدعی داشتن آژانس مدلینگ هستند قابل اعتماد نیستند ، آژانس های مدلینگ در دبی و اروپا هزینه آموزش بسیار زیادی به درهم و دلار دریافت میکنند و بیشتر با مدل های بین المللی همکاری میکنند و شرایط نسبتا سختی جهت استخدام مدل دارند در نتیجه بهتر است اول در ایران زیر نظر آژانس های مدلینگ ایران با هزینه بسیار کمتر آموزش ببیند و رزومه خود را قوی کنید و بعد نسبت به همکاری با آژانس های مدلینگ خارج کشور اقدام کنید.

آژانس مدلینگ

آژانس مدلینگ

آژانس های مدلینگ نامعتبر

از آن جایی که هرآژانس مدلینگ قوانین و معیارهای خاص خود را دارد باید به این نکته توجه کنید که برخی از آژانس های مدلینگ نامعتبر با جان افراد بازی می کنند و برای این که فرد به آن استانداردهای مورد نظرشان برسد رژیم های بسیار سخت و کشنده ای را به فرد ارائه می دهند. پس سعی کنید به یک آژانس مدلینگ معتبر مراجعه کنید که هم دفتر ثابت داشته باشد و هم وبسایت رسمی داشته باشد.

مزایای همکاری با آژانس های مدلینگ معتبر

در صورتیکه با یک آژانس مدلینگ معتبر همکاری نمایید نه تنها در ایران بلکه در عرصه بین المللی هم میتوانید به موفقیت دست یابید. هنگامی که در یک آژانس مدلینگ فعالیت میکنید و تحت آموزشهای آن قرار می گیرید این امکان را خواهید داشت که برای کسب تجربه بیشتر با سایر مانکنها و مدلهای موفق تبادل نظر کنید و آموزشهایی را نیز از آنان کسب نمایید. همچنین آژانس مدلینگ این امکان را به شما خواهد داد که با کمپانی ها و برندهای مطرح در ایران و جهان آشنا شوید و ضمن این که درآمد بیشتری کسب می کنید، موقعیت شغلی خود را ارتقا دهید. در پایان این را وظیفه خود میدانیم که مجددا شما را از مراجعه به آژانس های مدلینگ نا معتبر نهی کنیم، چرا که در ایران آژانسهای مدلینگی که به صورت رسمی فعالیت می کنند محدود هستند و افراد سود جو و سوءاستفاده گر زیاد هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات