مدلینگ در ترکیه

2مرد مدلینگ در ترکیه

مدلینگ در ترکیه

امروزه مدل های ایرانی بسیاری تصمیم به فعالیت مدلینگ در ترکیه دارند و جهت شروع فعالیت در این حوز به دنبال راهکار هستند ، از تماس با افراد و آژانس های مختلف گرفته تا سفر و اقامت در ترکیه اما چرا با وجود وسعت مدل در ترکیه و پیشرفت چشم گیر صنعت مد ترکیه بسیاری از مدل های ایرانی موفق به همکاری با مراکز مد ترکیه نمیشوند و به کشور باز میگردند؟! دلیل چیست؟!

چرا خیلی ها نمیتوانند در ترکیه موفق باشند؟! آیا بدون علم کافی نگذراندن آموزش مدلینگ آموزش مدلینگ اقدام میکنند؟! آیا آگاهی های لازم در مورد فعالیت مدلینگ  را ندارند؟! آیا استانداردهای دراین حوزه را ندارند؟! یا مسیر را غلط میروند؟! با ما همراه باشید تا به تک تک سوالاتتان پاسخ دهیم…

2مرد مدلینگ در ترکیه

ورود به حرفه مدلینگ

کامل ترین بسته آموزش تخصصی جهت ورود به حرفه مدلینگ شامل :
پوزینگ
کت واک
کتاب
برنامه اختصاصی غذایی و تمرینی
روش های ورود به بازار کار
مدرک پایان دوره
و…

ورود به حرفه مدلینگ​

مدلینگ در ترکیه

مدلینگ در ترکیه

اکثر افراد از طریق صنعت مدلینگ مرد، مدلینگ کودک و مدلینگ در ترکیه با مد و فشن آشنا شده اند زیرا ترکیه از جمله کشورهایی است که از قدیم الایام رو به این صنعت آورده است و توانسته است جایگاه بسیار خوبی در این زمینه کسب کند. مطمئنا مدلینگ در کشور ترکیه به این شکلی که ما امروزه ملاحظه می کنیم نبوده است و با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده است.

اما چیزی که مهم است این است که این کشور توانسته است با جذب مدل ها از سایر کشورها به درآمد زایی برسد. از آن جایی که ترکیه یکی از کشورهای مطرح در تولید پوشاک می باشد آن ها توانسته اند از فرصت مدلینگ استفاده کنند و برندهای خود را به جهانیان معرفی کنند. که این تنها یکی از اهداف مدلینگ در کشور ترکیه می باشد.

مدلینگ در ترکیه

در گذشته خوش پوشی برای آقایان غیر ملموس بود و اصلا تعریفی در رابطه با این موضوع وجود نداشت. در گذشته رسیدگی به ظاهر برای آقایان بسیار ناشناخته بود و خوش پوشی غیر قابل قبول شمرده می شد. به تدریج و با گذر زمان کمپانی های کوچک و بزرگی به وجود آمدند که مصرف گرایی را تبدیل به یک ارزش کردند و راهکارهای بسیار زیادی را برای موفقیت در مدلینگ مرد در پیش گرفتند. از جمله این راهکارها می توان به رو آوردن به صنعت مدلینگ اشاره کرد.

این صنعت مدلینگ بود که افراد را به خرید برندهای متفاوت تشویق کرد و خوش پوشی و انواع متفاوت استایل را به افراد مختلف معرفی کرد. به گونه ای که امروزه شاهد آن هستیم که خوش پوشی دیگر برای افراد مختلف ناشناخته نیست و تقریبا همه افراد از آن استقبال می کنند. و مدلینگ در ترکیه پیشگام در این زمینه بوده است

مدلینگ در ترکیه

آژانس های مدلینگ

افراد برای این که مدل شوند باید از طریق آژانس های مدلینگ پا به این عرصه بگذارند ، مسلم است مدلهایی که از طریق آژانس های مدلینگ فعالیت خود را شروع می کنند با موفقیت بیشتری روبه رو خواهند بود ولی این موضوع نمی تواند دلیل خوبی باشد که شما به هر آژانس مدلینگی اعتماد کنید و به این امید که به درآمد بالایی برسید با آن همکاری نمایید. 

زیرا بسیاری از آژانس های مدلینگ و یا افرادی که وعده مدل شدن و مدلینگ در ترکیه را به شما می دهند صادقانه عمل نمی کنند و بیشتر قصد فریب شما را دارند زیرا شروع فعالیت مدلینگ در این کشور فقط از طریق خود آژانس های مدلینگ در این کشور  که ترک زبان هستند امکان پذیر است.

شما می توانید به جای این که به آژانس های مدلینگ ایرانی ای که در ترکیه فعالیت می کنند اعتماد کنید به موسسات و آژانس های مدلینگ در داخل کشور مراجعه کنید و بعد از طریق راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان مدلینگ داخل کشور فعالیت مدلینگ در کشور ترکیه را آغاز کنید.

تاثیر فضای مجازی بر مدلینگ در ترکیه

از جمله عواملی که باعث شده است مدلینگ در این کشور نسبت به گذشته این قدر در بین کشورهای مختلف جا بیافتد و افراد زیادی از کشورهای مختلف علاقه مند باشند  که به عنوان مدل در مدلینگ ترکیه حضور داشته باشند فضای مجازی بوده است. کشور ترکیه توانسته است به خوبی از این فرصت استفاده کند و در صنعت مدلینگ رشد چشمگیری داشته باشد. 

در ترکیه خرده فروشان و کمپانی های بزرگ و طراحان می دانند چگونه از صنعت مدلینگ در جهت پیشبرد اهداف شان استفاده کنند و به سودآوری هر چه بیشتر برسند. آن ها از طریق مدلینگ در ترکیه انواع محصولات خود را به جهانیان معرفی می کنند و محصولات خود را به سایر کشورها صادر می کنند. این موضوع باعث شده است که ترکیه یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده پوشاک به سایر کشورها باشد. و این نمونه کوچکی از کاربرد مدلینگ در این کشور می باشد.

موسسات فعال مدلینگ در داخل کشور

شاید شما هم که این مقاله را مطالعه می نمایید یکی از افرادی باشید که به مدلینگ در ترکیه علاقه مند باشید ولی چرا راه دشوار را انتخاب می کنید. شما در کشور خودمان هم می توانید در صنعت مدلینگ فعالیت داشته باشید و به اهداف خود دست یابید زیرا موسسات معتبر بسیاری در کشور وجود دارند که به صورت کاملا رسمی و زیر نظر ارگان های مربوطه در صنعت مدلینگ فعالیت می کنند و تاکنون توانسته اند مدل های بسیار خبره ای را در این زمینه آموزش دهند.

البته در ایران فقط آقایان و کودکان می توانند در صنعت مدلینگ حضور داشته باشند و بانوان مجاز به فعالیت دراین عرصه نمی باشند. به شما توصیه می کنیم به جای این که به مدلینگ در این کشور بیاندیشید به موسساتی که در زمینه مدلینگ در کشورعزیزمان ایران فعالیت می کنند مراجعه کنید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید

مدلینگ در ترکیه
مدلینگ در ترکیه

مدل ها در مدلینگ ترکیه

در ترکیه مدلهایی حضور دارند که تنها از سبکی که طراحان برای آن ها در نظر گرفته اند پیروی نکرده اند و الهام و اندیشه خود را نیز وارد کار کرده اند و توانسته اند با خلاقیت و اعتماد به نفس مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. مدل های مدلینگ در ترکیه بسیار اهل ریسک هستند و از کسب تجارب جدید هراسی ندارند. مدلینگ در این کشور بر پایه معرفی محصولات و برندهای متفاوت می باشد و مدلها را به گونه ای آموزش میدهند که مخاطب را وادار به خرید آن محصول کند.

مدلها مانند مدلینگ صورت در مدلینگ میتوانند عوامل بسیار زیادی را چاشنی کار خود کنند و مخاطب را در هر لحظه با خود همراه کنند. مدل ها جدای از سن و ویژگی های ظاهری به گونه ای میتوانند بر مخاطبانشان تاثیر گذار باشند که حتی مخاطب نیز بخواهد ویژگی های ظاهری و سبک زندگی خود را مشابه آن مدل کند.

مدلینگ کودک ختر که روی صندلی نشسته است

تاثیر مدل ها بر پیشرفت مدلینگ در ترکیه

می توان گفت که مدلینگ در ترکیه از آنجایی با پیشرفت روبه رو شد که مدل ها شجاعت را وارد حرفه خود کردند و سبک و استایل خود را در عین سادگی به مخاطبان عرضه کردند و توانستند تاثیر به سزایی روی مخاطبان خود داشته باشند و این تاثیر تا حدی می تواند زیاد باشد که آن سبک و استایل تا چندین سال مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد. 

مثالی که در این رابطه می توان زد استفاده کت بلند با یقه کوتاه می باشد که این مد و استایل توسط یک مدل ارائه شد و تا چندین سال از محبوبیت خاصی برخوردار بود و این در حالی بود که تا آن زمان هیچ کس کت بلند با یقه کوتاه نمی پوشید. یک مدل به گونه ای می تواند روی ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد که تا ابد آن سبک و استایل ، یادآور آن مدل باشد. یکی از معیار های مهم اندام متناسب است، که ما در صحفه برنامه بدنسازی برنامه ورزشی و غذایی تخصصی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم

مدلینگ در ترکیه

نقش صنعتگران و کمپانی ها در صنعت مدلینگ

امروزه شاهد این هستیم که روند تاثیر گذاری مدل ها بر افراد نسبت به قبل خیلی بیشتر شده است و همان طور که قبلا اشاره کردیم فضای مجازی به خصوص اینستاگرام و توییتر موجب افزایش این تاثیر گذاری شده اند. درست است که کشور ترکیه از جمله کشورهای پیشرو در صنعت مدلینگ بوده است اما چیزی که مسلم است این است که سبک ها و مدل ها در گذشته به گستردگی امروز نبوده اند و عاملی که باعث موفقیت روز افزون مدلینگ در ترکیه شده است حضور صنعتگران و کمپانی های بزرگ در صنعت مدلینگ بوده است و چه بسا اگر در ایران هم، چنین شرایطی فراهم شود صنعت مدلینگ در ایران بتواند حرف اول را در جهان بزند.

موسسات مدلینگ درایران

در پایان موضوعی که عنوان کردن آن را وظیفه خود می دانیم این است که به افراد و یا آژانس های مدلینگ ایرانی که میگوند در ترکیه فعالیت دارند و وعده مدلینگ در ترکیه را به شما می دهد اعتماد نکنید زیرا آن ها پول و وقت شما را هدر می دهند و به شما وعده های پوچ و توخالی می دهند. شما می توانید برای موفقیت در صنعت مدلینگ به موسسات مدلینگ ایرانی داخل کشور مراجعه کنید و مدلینگ را همراه با اصولش فرا گیرید و بعد با راهنمایی و مشاوره کارشناسان مدلینگ همین موسسات فعالیت مدلینگ خود در ترکیه را آغاز کنید.

تحصیل در رشته مدلینگ در ترکیه

تحصیل در رشته مدلینگ در ترکیه نیازمند زمان بسیار زیادی نمی باشد و نهایتا در ۶ ماه می توانید مدرک جهانی مورد نظر خود را دریافت کنید و شروع به فعالیت نمایید؛ اما نکته مورد توجه این است که در زمانی که به تحصیل در این زمینه می‌ پردازید، باید اقامت موقت کشور ترکیه را دریافت کرده و در آزمون های ورودی آژانس ها شرکت کنید.

اگر ویژگی های مدلینگ را دارید و می خواهید در این صنعت به فعالیت بپردازید می توانید ضمن کسب اطلاعات لازم و تهیه لیستی از آژانس هایی که مایل به همکاری با آنها هستید به سایت آنها سر زده و نام نویسی کنید و یا به صورت حضوری به آن ها مراجعه کرده و در آزمون ورودی شرکت کنید و در صورت پذیرش در آزمون آژانس مورد نظر خود، اقدام به گرفتن پذیرش از سفارت ترکیه نمایید.

مدلینگ و مدل شدن

راهنمای انتخاب آژانس مورد نظر

برای شرکت در آزمون های مدلینگ در ترکیه، باید وب‌ سایت آژانس مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس درخواست شرکت در آزمون مدلینگ را همراه با رزومه کاری خود ثبت و ارسال کنید. پس از آن، سایت، شما را در لیست انتظار قرار می دهد و باید صبر کنید تا تاییدیه مورد نظر به آدرس ایمیل شما ارسال شده و یا پیامک تایید درخواست به تلفن همراه شما ارسال شود. برای دریافت اطاعاتی درمورد اینکه چگونه جذاب باشیم به صفحه مروبطه مراجعه کنید.

 

سپس تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که کمی تمرین کنید و خود را در شرایط مناسب جسمی و روحی برای آزمون قرار دهید. یادتان باشد که به خود استرس وارد نکنید؛ زیرا تایید درخواست شما به این معنی است که از نظر کارشناسان آژانس صنعت مدلینگ ترکیه شما شانس بالایی برای قبولی در آزمون دارید.

بلیط هواپیمای خود را به مقصد ترکیه تهیه کنید و در زمان و تاریخ مورد نظر برای شرکت در آزمون حاضر شوید.

نکته قابل توجه در ثبت درخواست این است که شهری که شما برای دریافت موقعیت شغلی انتخاب می‌ کنید، نقش مهمی در پیشرفت شغلی شما ایفا می کند؛ مثلا: شهری به نام استانبول در ترکیه، مکانی فعال در زمینه صنعت مد و استایل از جمله مدلینگ لباس و لوازم آرایش است.

تعداد زیادی آژانس های مدلینگ در ترکیه به فعالیت می‌ پردازند که از جمله مهم ترین آن ها در زمینه مدلینگ و طراحی لباس استار مدلز است که در زمینه بین المللی به فعالیت می‌ پردازد و مدل های خود را به شهرت جهانی می‌ رساند. به متقاضی پیشنهاد می شود که برای شرکت در آزمون این آژانس درخواست دهد.

سوالات پر تکرار

درآمد مدلینگ برای یک روز پروژه در ترکیه برای افراد مبتدی از ۹۰۰ لیر تا ۱۲۰۰ لیر است

پیشنیاز حضور در پروژه ها داشتن علم مدلینگ است، در دوره های آموزشی آکادمی آنجلز علاوه بر علم، روش های ورود به بازار کار به هنرجو آموزش داده میشود.

نظرات

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای