تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت

تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت

در دنیای مد و زیبایی، برخی از ویژگی‌های ظاهری بیشتر مورد توجه برندهای تجاری، طراحان و رسانه‌های تصویری قرار می‌گیرد. به‌مثل صورت‌هایی که دارای برجستگی‌های زیبا و متناسب با سایر اجزا باشند، صورت زاویه‌دار یا مدلینگ نامیده می‌شوند و به‌معمول در دنیای مد یا تصویر موفق‌تر بوده و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. چهره‌هایی با درصد چربی پایین، استخوانی به نظر رسیده و زاویه‌ها با وضوح بیشتری خود را نشان می‌دهند.

تقارن موجود بین پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه، زیبایی صورت را چند برابر می‌کند. با توجه به محبوبیت مدلینگ صورت است که افراد مختلف تلاش می‌کنند تا صورتی لاغر و استخوانی داشته باشند و در این راه ممکن است روش‌های مختلفی از قبیل رژیم‌های غذایی، ورزش‌های مختلف، ماساژ و در برخی موارد جراحی‌های تهاجمی صورت را نیز امتحان کنند. یکی از ساده‌ترین و بی خطرترین روش‌هایی که موجب لاغری متناسب با مدلینگ صورت می‌شود، مصرف برخی مواد غذایی و در مقابل حذف برخی مواد از برنامه غذایی روزانه است. در این مطلب از مجله مدلینگ آنجلز، درباره تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت بحث می‌کنیم و با بایدها و نبایدهای تغذیه در این نوع مدلینگ، بیشتر آشنا می‌شویم.

انواع مواد غذایی که بر صورت تأثیر می‌گذارد

آگاهی از تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت و تغذیه بر اساس آن، یک روش غیر تهاجمی اما بسیار مؤثر است که می‌تواند موجب لاغری یا چاقی صورت شود. البته نباید این نکته را فراموش کرد که چنانچه قصد دارید صورتی استخوانی و مناسب مدلینگ داشته باشید، علاوه بر درصد پایین چربی صورت، چربی عمومی بافت‌های بدن نیز باید کاهش پیدا کند؛ مصرف غذاهایی با چربی و کالری پایین در این راه می‌تواند مؤثر باشد.

در تاثیر هر ماده غذایی بر مدلنگ صورت، برخی از مهم‌ترین غذاها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

میوه‌ها و سبزیجات

مصرف میوه‌ها و سبزیجات تازه یک از مهم‌ترین روش‌ها برای از بین بردن چربی سرسخت صورت است که علاوه بر بهبود متابولیسم بدن، به دلیل اینکه سرشار از آب، مواد معدنی و ویتامین‌ها هستند، در حفظ طراوت و رطوبت طبیعی پوست صورت نیز به شما کمک خواهند کرد. اگر لاغری و مدلینگ صورت برای شما مهم است، باید بخشی از غذای روزانه خود را به میوه و سبزی اختصاص دهید.

غذاهای بدون گلوتن

مواد غذایی بدون گلوتن را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید تا با کاهش چربی گونه‌ها، صورتی استخوانی‌تر و جذاب‌تر داشته باشید. مصرف غذاهای بدون گلوتن، علاوه بر تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت، موجب کاهش التهاب در بدن نیز خواهد شد. امروزه انواع حبوبات، غلات و حتی نوشیدنی‌های بدون گلوتن در تولیدات صنایع غذایی وجود دارد و می‌توانید در برنامه غذایی خود از آنها استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: چگونه جذاب باشیم؟

مصرف آب به میزان کافی

نوشیدن آب کافی در طول شبانه روز، عامل مهم دیگری است که می‌تواند بر روی صورت شما تاثیرگذار باشد. هیدراته ماندن به شرایطی گفته می‌شود که سلول‌ها و بافت‌های بدن آب کافی در اختیار داشته باشند.

پس تلاش کنید همواره هیدراته بمانید تا التهاب صورت خود را کاهش دهید. البته بهترین روش برای تأمین آب بدن، نوشیدن آب است و نوشیدنی‌های گازدار و مانند آن می‌توانند تأثیر منفی بر فرم صورت داشته باشند.

تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت

علاوه برای توصیه‌های کلی در مورد مواد غذایی که بر صورت تأثیر گذار هستند، می‌توان به صورت موردی نیز برخی از خوراکی‌ها را نام برد که استفاده از آنها موجب لاغری صورت خواهد شد؛ از جمله مهم‌ترین‌های این مواد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آووکادو که حاوی فیبر و چربی اشباع شده است
  • کره بادام زمینی و آجیل‌هایی مانند بادام، پسته و گردو
  • روغن زیتون برای تأمین روغن سالم مورد نیاز بدن
  • انواع سبزیجات مانند کلم بروکلی و کاهو که سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند
  • تخم مرغ به عنوان منبعی از امگا ۳ و انواع مواد معدنی مورد نیاز بدن
  • شکلات تلخ که دارای آنتی اکسیدان و محرک‌هایی برای سوزاند چربی صورت است
  • جوی دو سر که یکی از غلات کامل و حاوی فیبر فراوان است
  • چای سبز؛ آنتی اکسیدانی قوی و یک چربی سوز طبیعی
  • لوبیا با درصد فیبر بالا مناسب برای لاغری صورت است
  • توت‌ها شامل توت سیاه تمشک و توت فرنگی
  • دارچین
  • لیمو
  • فلفل موجب سوختن کالری و کاهش ذخیره چربی بدن می‌شود
  • سالمون، مرغ و بوقلمون به عنوان جایگزین گوشت قرمز که موجب کاهش چربی صورت می‌شوند

برای داشتن صورت مدلینگی چه غذاهایی را نباید بخوریم؟

علاوه بر اینکه مصرف برخی مواد غذایی به داشتن صورت مدلینگی کمک می‌کند، لازم است تا مواد غذایی و خوراکی‌های مضر نیز کنار گذاشته شود. به عنوان مثال نوشیدنی‌های الکلی موجب فشار زیادی به کبد شده و کالری بالایی نیز دارند و موجب کاهش چربی سوزی در بدن می‌شوند.

همچنین، در کنار این نوشیدنی‌ها حجم زیادی از مواد غذایی چرب و شیرین مصرف می‌شود که همگی تأثیری منفی بر صورت خواهند گذاشت و به همین دلیل، استفاده از نوشیدنی الکلی برای داشتن صورتی استخوانی و مناسب مدلینگ ممنوع است.

از دیگر مواد غذایی که برای داشتن صورتی مدلینگی باید با احتیاط مصرف شود، سویا، ذرت، شکر، نمک و لبنیات است؛ چرا که در برخی از افراد ممکن است موجب ورم و پف صورت شود. همچنین استفاده از غذاهای فراوری شده‌ای مانند انواع سوسیس و کالباس و مصرف بیش از حد غذاهای فست فودی و آماده نیز موجب چاقی صورت خواهد شد.

باید توجه داشت که هر غذایی که حاوی قند و نمک بالا باشد می‌تواند باعث شود صورت ورم کرده و از حالت استخوانی و زاویه دار خارج شود. به همین دلیل باید برنامه غذایی خود را با میزان بسیار کمی از مواد قندی و نمک تنظیم نمایید؛ ضمن آنکه تا حد امکان نیز چربی موجود در رژیم غذایی خود را حذف کنید.

تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت

جمع‌بندی تاثیر ماده غذایی بر مدلینگ صورت

همان طور که گفته شد، مدلینگ صورت نیازمند چهره‌ای استخوانی، لاغر و زاویه‌دار است و در صنعت مد و تصویر، چنین چهره‌هایی محبوبیت بیشتری دارند. روش‌های مختلفی برای لاغر کردن صورت متناسب با مدلینگ وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آنها استفاده از رژیم‌های غذایی خاص است.

در این مطلب سعی شد تا مهمترین بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای مناسب مدلینگ صورت مورد بررسی قرار گیرد. البته نباید فراموش کرد که برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب‌تر بهتر است که با یک کارشناس تغذیه جهت تنظیم رژیم غذایی متناسب با شرایط بدنی خود مشورت نمایید.

 سؤالات متداول

صورت‌های مناسب مدلینگ صورت چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • معمولاً صورت‌های لاغر، استخوانی، زاویه‌دار و بدون چربی برای مدلینگ صورت مناسب هستند.

برای مدلینگ صورت مصرف چه غذاهایی باید محدود شود؟

مواد غذایی حاوی قند و نمک فراوان، مواد غذایی فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس، نوشیدنی‌های الکلی

آژانس مدلینگ آنجلز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات