تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

شرایط مدل شدن در ایران برای مردان

شرایط مدل شدن در ایران
زمان مطالعه: 6 دقیقه

با ما همراه باشید تا جذابیت و شرایط مدل شدن در ایران و بررسی کنیم. همانطور که می دانید هر شغلی برای بازاریابی و فروش محصولات خود نیاز به تبلیغ دارد. اصولا در صنعت پوشاک، طراحان برای جذب مشتری و نمایش لباس های طراحی شدـه، به یکسری از افراد نیاز دارند که آن لباس را بپوشند و تن خور آن لباس را به مشتریان و مخاطبان نمایش دهند. در اینجا اهمیت مدلینگ و مانکن ها مشخص می شود؛ چرا که آن ها با داشتن فاکتور هایی مانند قد، وزن مناسب و چهره ای زیبا می توانند در جذب مخاطب و مشتری نقش بسزایی داشته باشند و محصولات برندهای مختلف را به مخاطبان در سراسر جهان معرفی کنند.

اصولا به افرادی که با استفاده از حالت فیزیکی و بدن خود به تبلیغ برندهای مختلف، انواع پوشاک، ساعت و غیره می پردازند، مدل می گویند. امروزه، مدل بودن یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا به محسوب می شود و شما می توانید به راحتی، درآمد بسیار زیادی از این صنعت کسب کنید. فقط کافی است یکسری از شرایط را داشته باشید و دنبال کنندگان زیادی را در شبکه های اجتماعی به دست آورید.

استخدام مدلینگ شدن و وارد شدن به دنیای مد و فشن، شرایط مدل شدن در ایران خیلی خاص است و هر کسی در این صنعت نمی تواند موفق شود. همچنین برای مدل شدن، فقط ظاهر زیبا ملاک نیست و شرایط دیگر نیز لازم و ضروری است. این صنعت شامل استفادـه از حالت فیزیکی بدن افراد برای نمایش و نشان دادن لباس های مختلف است. چرا که این کار به مردم این امکان را می دهد تا ببینند یک لباس چگونه روی بدن به نظر می رسد؛ یا به زبان ساده تر، تن خور آن لباس یا پوشاک چگونه است.

Jordan Barrett مدل مرد به نام

Jordan Barrett

۱٫     شرایط مدل شدن در ایران قد و وزن مناسب است

وارد شدن به حرفه مدلینگ، به شرایط خاصی و اگر کسی بخواهد در این صنعت موفق شود و به شهرت برسد، باید آن ها را رعایت کند. یکی از شرایط مدل شدن در ایران، داشتن قد و وزن مناسب می باشد. البته باید بیان کرد که برای قد معیار خاصی را در نظر نمی گیرند؛ یعنی هر آژانس مدلینگ می تواند با توجه به درخواست مشتریان و برندهای مختلف، افراد با قدهای متفاوت را انتخاب نماید.

یک مدل مرد در ایران باید بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتی متر قد و سایز سینه ای بین ۹۴ تا ۱۰۶ سانتی متر داشته باشد. همچنین، بدن و هیکل او باید کاملا ورزیدـه یا به اصطلاح عضلانی باشد. علاوه بر این ها، سایز کمر در مدل مرد باید بین ۷۶ تا ۸۱ سانتی متر و وزن او باید متناسب با قد آن ها باشد.

۲٫     سن مناسب برای آقایان

شرایط مدل شدن در ایران، برای مدل های آقایان شرایط سنی ملاک نیست و آن ها می توانند از سن ۱۵ تا ۵۰ سالگی وارد این حرفه شوند.

۳٫     دیدن آموزش های حرفه ای

مرحله سوم از شرایط مدل شدن در ایران گذراندن دوره آموزش مدلینگ است. آنچه که در این حرفه بسیار اهمیت دارد، جذب مخاطب است. امروزه، صنعت مد به سمت انتخاب افرادی رفته است که دارای دانش علم مدلینگ باشند. افرادی که به طور حرفه ای آموزش دیدـه باشند، می توانند به راحتی نظر مخاطب را به خود جذب نمایند. حال، این جذب می تواند از طریق زیبایی های ظاهری یا تناسب اندام باشد و نیز می تواند از طریق خوب ژست گرفتن و خوش عکس بودن آن شخص باشد.

اصولا یک مدل مرد باید بتواند به خوبی راه برود و بلد باشد به طور حرفه ای ژست بگیرد. یکی از مهم ترین قسمت مدلینگ شدن، گذراندن آموزش های مختلف است. امروزه آژانس های مدلینگ زیادی در ایران وجود دارند که این آموزش ها را ارائه می دهند. این آموزش ها باید زیر نظر افراد حرفه ای انجام شود. این آموزش ها بازید شامل شرایط بدنی فرد، تمریناتی که باید انجام دهد، رژیم غذایی مناسب یک مدل، نحوه راه رفتن و طرز صحیح ژست گیری باشد.

 همچنین این آموزش ها باید مطابق شرایط فرهنگی – اجتماعی کشور ایران باشد؛ چرا که از شرایط مدل شدن در ایران این است که باید همه  قوانین را رعایت کنید.

Alessio Pozzi

Alessio Pozzi

۴٫     ویژگی های مثبت و منفی مدلینگ برای مردان

جنبه های مثبت از شرایط مدل شدن در ایران عبارتند از:

  • همراه بودن با صنعت جذاب مد
  • بالا رفتن اعتماد به نفس
  • بالا رفتن استراتژی
  • حفظ سلامت پوست
  • فرصت ملاقات با افراد بسیار جذاب و معروف
  • مشهور و معروف شدن میان مردم
  • امکان پیدا کردن شهرت بین المللی
  • بدست آوردن درآمدهای بسیار بالا در صورت داشتن پشتکار قوی
  • حفظ تناسب اندام

جنبه های منفی شرایط مدل شدن در ایران عبارتند از:

  • مدل ها باید آماده پوشیدن هر چیزی باشند
  • امکان بیکاری در چندین هفته و کاهش درآمد آن ها
  • رعایت رژیم غذایی
  • ورزش کردن به صورت مداوم و حفظ تناسب اندام
  • امکان کار کردن چندین ساعت در روز و ایستاده قرار گرفتن جلوی دوربین
  • چندین ساعت ژسـت گرفتن و تلاش برای نوآوری در ژست های خود
  • از افراد نباید شب ها تا دیر وقت بیدار بمانند، چراکه این امر سبب آسیب رساندن به پوست آن ها می شود.
  • نداشتن مکان و ساعت کار ثابت

۵٫     موانعی که باعث محدودیت فرصت های مدلینگ برای مردان شدـه است

بسیار از جوانان به این حرفه علاقه مند هستند، اما نبود بستر های لازم برای این حرفه و شرایط مدل شدن در ایران مانع موفقیت این افراد می شود. اکثر این افراد نمی دانند که چگونه وارد این حرفه شوند. همچنین، زمینه های پیشرفت این حرفه در ایران بسیار محدود است.

نبود آموزش های معتبر

از شرایط مدل شدن در ایران امکانات آموزشی در این زمینه بسیار محدود است. اکثر افراد بدون هیچ آموزشی و فقط به واسطه داشتن ظاهر زیبا، همچنین دنبال کنندگان فروان در فضای مجازی نظیر اینستاگرام و فیسبوک، وارد این حرفه شدـه اند. اکثر این افراد فقط در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. البته در چند سال اخیر، آژانس های مدلینگ مختلفی در ایران فعالیت خود را شروع کرده اند و به افراد علاقه مند در این حرفه آموزش می دهند.

کلاه برداری

همانطور که از شرایط مدل شدن در ایران بیان کردیم، آژانس های مختلفی وجود دارند اما همه آن ها دارای مجوز قانونی نمی باشند. اکثر این آژانس ها با تبلیغاتی که در فضای مجازی انجام می دهند، جوانان زیادی را جذب خود می کنند و بابت آموزش هایی که می خواهند ارائه بدهند، مبالغ زیادی را از آن ها طلب می کنند. این افراد سودجو از علاقه جوانان به نفع خود استفاده کرده و سر آن ها را کلاه می گذارند.

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید وارد این حرفه شوید، ابتدا باید در انتخاب آژانس بسیار دقت کنید. به علاوه، به یاد داشته باشید که برای شروع این همکاری شما نباید هزینه ای را پرداخت کنید. توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام، درباره آژانس یا مربی کاملا تحقیق کنید و با آژانس هایی که دارای مجوز های لازم هستند همکاری داشته باشید.

Alpha Dia

Alpha Dia

سخن آخر

 صنعت مد یکی از بزرگ ترین و پردرآمد ترین شغل ها در دنیا محسوب می شود. برای وارد شدن در این عرصـه باید به خود باوری رسیدـه باشید و اعتماد به نفستان نیز بسیار بالا باشد. اگر شرایطی را که در این مقاله بیان شد را رعایت کنید، می توانید در این عرصه موفق شوید. همانطور که از شرایط مدل شدن در ایران بیان کردیم بیان شد، آژانس های مدلینگ نقش موثری در آموزش مدل مرد ایفا می کنند. آژانش مدلینگ آنجلز با استفاده از مربیان و مشاوران حرفه ای، آموزش های لازم را به هنرجویان خود ارائه می دهند.

سوالات متداول

  • چگونه برای آزمایش مدلینگ آمادـه شویم؟

با تمرین درخشش‌ها، حفظ قرار گرفـتن در حالت درست و نمایش سبک منحصـر به فرد خود، برای آزمایش مدلـینگ آمادـه شوید. اعتماد به نفس کلید موفقیت است.

  • آیا خارجی‌ها می‌توانند در ایران مدلینگ کنند؟

بله، مدل‌های بین‌المللی با خوش‌آمدگویی در ایران میزبانی می‌شوند و به تنوع فرهنگی صنعت مدلینگ و شرایط مدل شدن در ایران افزوده می‌شوند.

منابع

iranmodeling, baelm

آژآنس مدلینگ آنجلز

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات