تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

مد ایرانی اسلامی

آموزش گریم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مد ایرانی اسلامی
مد ویران کننده و در عین حال سازنده است ، پیروی از مد همیشه بد نیست و می تواند جوانان را از لحاظ روحی ارضاء کند و در پیشرفت جامعه نیز مفید واقع گردد.
جامعه شناسان مد را یک پدیده اجتماعی می دانند که افراد را با یکدیگر همرنگ می کند . بسیاری از جوانان مد را عامل تعیین کننده ای در جهت مشخص شدن طبقه اجتماعی خود می دانند ، اما موضوعی که حایز اهمیت است ، تقلید از افراد و مدهایی است که هیچ گونه نسبتی با فرهنگ جامعه آنان ندارد . این مسئله ای است که امروزه جوانان ما دچار آن هستند. تقلید نابجایی که می تواند اثرات منفی برای ارزش های اجتماعی داشته باشد و تقلید کورکورانه تا حد زیادی افراد را مجبور به هدر دادن وقت و پرداخت هزینه های زیاد می کند و در نتیجه آنها را از فعالیت های مثبت باز می دارد . متاسفانه هر وقت صحبت ازمد و مدگرایی می شود، اکثرا برداشت های نامناسب از آن دارند و آن را تخریب می کنند. مد مناسب می تواند بخشی از فرهنگ جامعه شود، چرا که علاقه به مد در میان جوانان به صورت عادت در آمده و به تدریج نمادی زیبا از فرهنگ جامعه به وجود می آورد. تقلید از مد همیشه اثرات منفی ندارد، بلکه می تواند نتایج مثبتی هم داشته باشد. شادی، نشاط ونوگرایی، شکوفایی خلاقیت و نوآوری ، زندگی انسان ها را از یکنواختی خارج می کند و احساس تازه شدن به آنها می دهد.

جناب آقای ارسلان حسن زاده با فعالیت در عرصه ی بین المللی صنعت مد و فراگیری علم تخصصی این رشته ی پر اهمیت در زمینه ی مد طرح هایی را ارائه داده اند که هم مطابق با علم روز دنیا باشد و هم با عقاید ، فرهنگ و اعتقادات جامعه اسلامی هماهنگ باشد به گونه ای که علاوه بر حفظ کیفیت صنعت مد و اصول اولیه آن شریعت اسلام نیز مد نظر قرار گرفته باشد تا جوانان علاقه مند بتوانند با فراگیری این علم گسترده بصورت مفید در داخل کشور فعالیت کنند و برای یادگیری این رشته با صرف هزینه ی هنگفت از کشور خارج نشوند.
در حال حاضر جناب آقای ارسلان حسن زاده در مجموعه تخصصی خانه مد فرشتگان فعالیت دارند و علاقه مندان میتوانند جهت پرسش سوالات خود به مجموعه مراجعه کنند.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات