تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

آموزش گریم چشم ریز و آنچه باید درباره زیباتر دیده شدن آن بدانید

هدف از ارائه این مطلب در سایت توسط تیم حرفه ای موسسه فرشتگان آموزش گریم چشم
زمان مطالعه: 4 دقیقه

هدف از ارائه این مطلب در سایت توسط تیم حرفه ای موسسه فرشتگان آموزش گریم چشم های ریز و ترفندهایی برای زیباتر دیده شدن چشم است . ما امیدواریم مطالب بیان شده در این مقاله که توسط متخصصین گریم و مد گردآوری شده است برای شما مفید واقع گردد و با ترفند های بیان شده به زیبایی چشم هایتان بیفزایید. شما با پیاده سازی چند ترفند گریم به راحتی می توانید به جذابیت و زیبایی صورت اضافه کنید. گریم و آرایش درست چشم بار زیادی در گریم صحیح و زیبا دارد. چشم چه درشت باشد چه ریز باید به درستی آراسته شود. شما با فرا گرفتن آموزش گریم چشم می توانید زیبایی خاص و وصف ناپذیری را در چهره دختران و خانم ها خلق کنید.

باید به شما مجددا متذکر شویم که در گریم صورت با چشم های ریز آرایش چشم اهمیتش دو چندان می شود. بنابراین باید دقت و حساسیت بیشتری به کار بگیرید تا به نتیجه دلخواه برسید. برای آرایش چشم ها باید به فرم چشم هایتان توجه کنید تا بتوانید نواقص موجود در فرم چشم هایتان را تا حدودی بپوشانید و بر جذابیت ظاهری خود بیفزایید. اولین گام در گریم و آرایش چشم این است که: باید به فرم ومدل چشم ها توجه فرمایید و مدل های مختلف چشم ها را بشناسید تا بتوانید گریم مربوط به چشم را انتخاب کنید و نواقص چشم را بپوشانید و بر جذابیت چهره اضافه کنید. شما با مطالعه مقاله آموزش گریم چشم که در چندی پیش توسط گروه متخصص گریم موسسه فرشتگان منتشر شده است اطلاعات بسیاری درباره گریم و آرایش چشم به دست می آورید.

آموزش گریم چشم ریز با جدیدترین متدها

در گریم و آرایش رنگ و انتخاب رنگ بسیار حائز اهمییت است. شما باید به خوبی بدانید که کدام رنگ باید در کجا استفاده شود و در کجا به هیچ عنوان به کار گرفته نشود . برای آرایش چشم ریز مناسب تر است از رنگ های تیره استفاده نشود . تا حد امکان رنگ روشن به کار برده شود تا چشم ها درشت تر به نظر برسد. نکته دریگر که باید خدمت شما بیان کنیم و مورد بسیار مهمی می باشد این است که رنگ های تیره چشم ها را فرو رفته و کوچک نشان می دهد پس بار دیگر می گوییم که در گریم صورت برای چشمان ریز به هیچ عنوان از رنگ های تیره استفاده نکنید.

قاله آموزش گریم چشم که در چندی پیش توسط گروه متخصص گریم موسسه فرشتگان منتشر شده است

گریم چشم ریز با جدیدترین متدها

آموزش گریم کردن چشم ریز

۱٫ برای گریم کردن چشم ریز ابتدا دور چشم ها و ابروها را پاک کنید.

۲٫ نقاط خالی ابروها را با گذاشتن نقطه های کوچک سایه ابرو که یک درجه از رنگ ابروهای شما کم رنگ است پر رنگ نمایید.

۳٫ قسمت های داخلی چشم ها و زیر پلک ها را کانسیلر بزنید.

۴٫ به پلک هایتان آماده ساز برای سایه چشم ها بزنید تا سایه مدت زمان بیشتری روی پلک شما بماند.

۵٫ سایه چشم روشن و ملایم روی پلک چشم هایتان بزنید . با کمک سایه رنگ تیره قسمت بیرونی پلک هایتان را به صورت تیره سایه بزنید. توجه داشته باشید که سایه تیره را باید برای قسمت های بیرونی چشم های خود نگه دارید.

۶٫ بیرون پلک بالایی خود را خط چشم تیره و تمیزی بکشید . بهتر است برای درشت تر به نظر رسیدن چشم ها خط چشم تان را دنباله دارتر بکشید. از خط چشم مایع استفاده کنید.

۷٫ برای پلک پایینی تان با مداد نرم یک خط روی قسمت خط رویش مژه هایتان بکشید. درون چشم هایتان را مداد مشکی نکشید. زیرا این کار باعث می شود چشم های شما کوچک و ریزتر به نظر برسند.

۸٫ با کمک فر مژه در این مرحله از گریم چشم ریز مژه هایتان را فر دهید.

۹٫ به مژه هایتان ریمل بلند کننده و یا پر پشت کننده مژه بزنید.

۱۰٫ انگشت کوچک تان را به سایه با رنگ روشن آغشته کنید. سپس سایه چشم را به گوشه داخلی چشم های خود بزنید تا چشم هایتان درشت و بازتر به نظر برسد.

۱۱٫ در مرحله آخر گریم چشم های ریز بین ابروهایتان را با کمک سایه کرمی رنگ روشن مقداری سفید کنید تا چشم هایتان درشت تر به نظر برسد . این مرحله را در صورتی انجام دهید که ابروهایتان را به صورت کامل برداشته باشید.

نکات طلایی در آموزش گریم چشم ریز

شما اگر مقالات قبلی در مورد گریم چشم که در این سایت منتشر شده است را مطالعه کرده باشید به خوبی باید بدانید که عمده ترین ایراد های چشم در صورت چیست. اما اگر مطالعه نکردید ما در این مطلب سعی می کنیم کامل توضیح دهیم تا شما در ذهنتان سوالات کمتری مطرح شود. ولی به شما پیشنهاد می دهیم حتما مقاله آموزش گریم چشم را مطالعه فرمایید.

مقاله آموزش گریم چشم را مطالعه فرمایید.

نکات طلایی در آموزش گریم

فاصله طبیعی بین دو چشم باید به اندازه یک چشم باشد اگر فاصله بین دو چشم کمتر از فاصله طبیعی و معقول است. شما با ترفند های گریم باید این فاصله در طبیعی جلوه بدید. شما باید با روشن کردن قسمت های داخلی چشم و تیره کردن قسمت های بیرونی چشم، چشم هایتان را از هم دورتر نشان دهید. یکی دیگر از اشکالات عمده چشم افتادگی پلک است. که شما باید با یادگیری صحیح گریم به راحتی می توانید این عیب را از چهره محو کنید و چهره جذاب و زیبایی را خلق کنید. شما برای بر طرف کردن افتادگی پلک اولین کاری که باید انجام دهید این است که: قسمت بالایی چشم هایتان را با استفاده از کرم گریم مناسب روشن کنید.

در مرحله دوم شما باید به خوبی به یاد داشته باشید نباید در هیچ شرایطی در گریم چشمان با پلک های افتاده از کشیدن خط چشم روی خط رویش مژه خود داری کنید. در مرحله آخر به مژه ها ریمل بزنید تا مژه ها بلند و فر خورده نمایان شوند تا چشم ها زیبا به نظر برسد و زیبایی خاص به چهره شما ببخشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات