تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

آموزش گریم گونه و فک

آموزش گریم صورت
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آموزش گریم صورت برند میگوید : اولین موردی که بسیاری از افراد در گریم صورت میخواهند برجسته کردن گونه ها میباشد. در ابتدا برای شروع کار گریم صورت، از برس گونه متوسط یا بزرگ و هم چنین سایه لولایت تیره استفاده میکنیم و قسمت زیر استخوان گونه را آرایش می کنیم . در آموزش گریم صورت برای گریم صورت بالای قسمت هایی راکه لولایت کرده اید برای متعادل و برجسته سازی هایلایت و برجسته نمایید. پس از تیره کردن زیر گونهها سعی کنید استخوان های گونه را برجسته تر نمایید، برای این کار با استفاده از رنگ براق و درخشنده و قلم مو و یا سایه روشنی ای را در امتداد استخوانهای گونه ایجاد کنید و بعد با برس خط ها را محو نمایید.

فک

برای گریم صورت در لولایت ،از قسمت زیر فک تا امتداد خط فک از سایه های تیره تری استفاده نمایید و این کار را تا نقطه ارتباط فک با گردن امتداد دهید ،  سپس برای این که این خط دیده نشود ، توسط یک قلم موی تمیز قسمت زیر فک و گردن را برس زنید تا یکدست بشود .در ادامه گریم صورت قسمت بالای خط فک را هایلایت کرده و برجسته نمایید  و با دقت ، با نواحی اطراف آن همرنگ نمایید. اما در اطراف چانه هرگز این کار را نکنید زیرا شما می خواهید دو طرف فک پایین را برجسته نمایید .برای گریم صورت برند میگوید : اگر که شما تمام نواحی چانه را هایلایت نمایید باعث می شود که چانه شما بزرگ تر به نظر بیاید و به سمت جلو کشیده بشود .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات