تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

فیشیال صورت چیست و در چند مرحله انجام میشود؟

می­پرسید فیشیال صورت چیست؟ خوب، به طور خلاصه می­توان همه پاسخ­هایی را که به دنبال آن هستید در یک جمله بیان کرد: فیشیال یک راه عالی برای آرامش و استراحت و در عین حال داشتن پوستی درخشان و سالم است. می­توانیم بگوییم هیچ احساسی بهتر از درمان پوستتان و رفع خستگی در آخر هفته­ ها به وسیله فیشیال وجود ندارد!

ااین روش نوعی مراقبت پوستی رایج و بسیار محبوب است و در واقع یک درمان دستی چند مرحله­ای است که عموماً یک ساعت به طول می انجامد. درست از زمانی که وارد سالن می­شوید تا زمانی که با پوستی درخشان و جوان ظاهر می­شوید، احساس می­کنید که دوباره متولد شده­اید. معروف ترین مدل های دنیا روتین پوستی ماهانه و هفتگی دارند، پوست یکی از مهم ترین فاکتورها در حرفه مدلینگ است.

فیشیال صورت یک روش شگفت­انگیز و ساده برای از بین بردن یک هفته پر استرس است که به طور جدی بر پوست شما تأثیر می­گذارد. با پاکسازی صورت پوست کسل کننده و خسته کننده خود را به یک پوست بی عیب و سالم تبدیل کنید.

در عین حال خودتان را از شر مشکلات پوستی مزاحم خلاص کرده و در یک ساعت پوستی سالم به خودتان هدیه دهید. فیشیال یک درمان عالی و اثبات شده برای دستیابی به درخشندگی پوست است. با ورود به صفحه مدلینگ مرد با این افراد بیشتر آَشنا شوید.

این درمان زیبایی یک جلسه یک ساعته است که به شما و پوست شما احساس شایسته­ای می­بخشد. فیشیال یا پاک­سازی صورت شامل مراحل مراقبت از پوست مانند CTM، ماساژ، لایه برداری و موارد دیگر است که همه آن­ها برای پوست شما بسیار مفید هستند. اگر این مورد توجه شما را برانگیخته است و می­خواهید همه چیز را در مورد فیشیال بدانید، ادامه این مقاله را از دست ندهید!

فیشیال صورت زن

مراحل انجام فیشیال صورت

یک فیشیال خوب پوست صورت شما را صاف، روشن و سرخ می­کند. البته همه این مزایا وابسته به این است که تمام مراحل فیشیال شما انجام شود. در ادامه این مقاله، قصد داریم مراحل فیشیال را به شما معرفی کنیم.

۱- پاکسازی و لایه برداری صورت

آرایشگر شما ابتدا موهای شما را از صورتتان عقب می­کشد. برای کشیدن موها نگه داشتن آن­ها ممکن است از کش مو یا سنجاق استفاده کند تا صورت شما کاملاً نمایان شود. در واقع لازم است در طول انجام پاکسازی صورت، موهای شما مزاحم این کار نشوند.

سپس صورت شما را با پاک کننده به صورت ملایم شست­وشو می­دهد. می­توانید از او بخواهید از پاک کننده صورت مورد علاقه­تان برای پاک کردن آرایش و شستن صورت شما استفاده کند. سپس از آب گرم برای شستن صورت شما استفاده می­کند. زیرا آب گرم بهترین دما برای پوست ظریف صورت است. پیش از ادامه کار او تمام آرایش صورت شما را پاک می­کند.

اگر حوصله امتحان چیز جدیدی را دارید، از آرایشگرتان بخواهید تا برای فیشیال صورت از روش تمیز کردن روغنی برای شستن صورت شما استفاده کند. او بادام، جوجوبا یا روغن زیتون را به صورت شما می­زند، سپس آن را با آب گرم پاک می­کند. این یک روش عالی برای پاک کردن آرایش بدون آسیب رساندن به پوست است.

با استفاده از اسکراب صورت یا لایه بردار سلول­های مرده پوست شما را روی صورتتان جمع می­کند و پس از مدتی ممکن است اسکراب کمی کدر به نظر برسد. لایه برداری از پوست برای روشن شدن آن بخش بسیار لازم و ضروری است.

برای از بین بردن ملایم پوست مرده می­توانید از اسکراب صورت مورد علاقه خود استفاده کنید. اگر اسکراب ندارید، می­توانید خودتان اسکراب تهیه کنید و به آرایشگاه ببرید یا از آرایش­گرتان بخواهید تا برایتان تهیه کند. می­توانید این ترکیب­های ساده را امتحان کنید:

فیشیال صورت مرد

مراحل

۱ قاشق چای­خوری شکر، ۱ قاشق چای­خوری عسل و ۱ قاشق چای­خوری شیر

۱ قاشق چای­خوری بلغور جو دوسر، ۱ قاشق چای­خوری عسل و ۱ قاشق چای­خوری روغن زیتون

۱ قاشق چای­خوری بادام آسیاب شده ، ۱ قاشق چای­خوری عسل و ۱ قاشق چای­خوری آب

سپس آرایشگر صورتتان را می­شوید و خشک می­کند­ تا تمام آثار اسکراب صورت شما پاک شود. برای از بین بردن اسکراب دور چشم و بینی ممکن است لازم باشد از یک دستمال و شست­وشو با آب گرم استفاده کند. در آخر نیز صورت شما را با یک حوله نرم انجام می­دهد. اگر به مباحث مدلینگ علاقه دارید همین الان وارد صفحه آموزش مدلینگ شوید.

پس از آن صورت شما را ماساژ می­دهد. حتی می­توانید خودتان این کار را انجام دهید. ماساژ، گردش خون را افزایش می­دهد و منجر به درخشندگی و سلامت پوست می­شود. حالا که صورت شما تمیز شده است ، قبل از اینکه به مرحله بعدی فیشیال صورت خود بروید، صورت خود را ماساژ دهید. از انگشت سبابه و انگشت وسط خود برای ماساژ صورت خود در یک حرکت دایره­ای ملایم استفاده کنید. در ادامه چند حرکت آورده­ایم که می­تواند به شما و آرایشگرتان کمک کند:

  • پیشانی خود را ماساژ دهید، از وسط شروع کرده و به سمت شقیقه­ها حرکت کنید.
  • بینی و گونه های خود را ماساژ دهید.
  • لب­ها، چانه و فک خود را ماساژ دهید.

فیشیال صورت زن

۲- پاکسازی منافذ پوست

در قدمی بعدی فیشیال صورت اولین مرحله پاکسازی منافذ درمان بخار است. آرایشگرتان با استفاده از وسایل مختلف صورت شما را در معرض بخار آب قرار می­دهد، به طوری که بخار ناشی از آب در اطراف صورت شما محبوس می­شود. او صورت شما را به مدت پنج دقیقه یا بیش­تر بخار می­دهد. در واقع بخار دادن به شما کمک می کند تا منافذ خود را برای آماده سازی ماسک صورت باز کنید.

برای تجربه بهتر، از آرایشگرتان بخواهید مقداری روغن به آب اضافه کند. شما یک درمان بخار و رایحه درمانی را در یک واحد دریافت خواهید کرد. چند قطره اسانس اسطوخودوس، لیموترش، گل رز یا گریپ فروت را برای تقویت روحیه خود امتحان کنید. اگر روغن ندارید، چند کیسه چای گیاهی را داخل آب بیندازید. چای بابونه، چای و نعناع همگی دارای گیاهان معطر هستند.

می­توانید ماسک صورت درست کنید. ماسک صورت بعدی، ناخالصی­ها (مانند خاک و پوست مرده) را از منافذ پوست شما خارج می­کند. شما می­توانید یک ماسک صورت را از فروشگاه خریداری کنید یا انتخاب آن را به آرایشگرتان بسپارید، اما تهیه آن در خانه آسان و سرگرم کننده است. یکی از ماسک­های زیر را امتحان کنید:

مراحل

برای پوست­های خشک: ۱ عدد موز له شده و ۱ قاشق غذاخوری عسل را با هم مخلوط کنید.

برای پوست متوسط: ۱ قاشق غذاخوری آلوئه ورا و ۱ قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کنید.

برای پوست­های چرب: ۱ قاشق چایخوری خاک آرایشی و ۱ قاشق چای خوری عسل را مخلوط کنید.

برای هر نوع پوستی: از عسل ساده استفاده کنید که دارای خواص ضد باکتریایی و مرطوب کنندگی مناسب برای هر نوع پوستی است.

ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت شما می­ماند. سپس منتظر بمانید تا جادوی خود را انجام دهد. در این میان، می­توانید از آرایشگرتان بخواهید برایتان چشم درمانی انجام دهد و دو تکه خیار سرد را روی چشمان بسته شما قرار دهد. کیسه چای سرد نیز به خوبی خیار کار می­کند.سپس با کمک او صورت خود را بشویید و خشک کنید. از آب گرم برای از بین بردن همه آثار ماسک صورت استفاده کنید تا فیشیال صورت انجام شود.

۳- استفاده از تقویت کننده و مرطوب کننده پوست

آخرین مرحله فیشیال صورت استفاده از تونر است. سعی کنید از تونر خانگی استفاده کنید. تونر به روشن شدن پوست و بازگرداندن تعادل آن کمک می­کند. می­توانید از تونر خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید، یا انتخاب آن را به آرایشگر بسپارید. اما بسیاری از محصولاتی که در خانه درست می­کنید؛ نیز به همان خوبی هستند. یکی از تونرهای خانگی زیر را امتحان کنید:

مراحل:

۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب با ۱ قاشق غذاخوری آب مخلوط می­شود.

۱ قاشق غذاخوری فندق جادوگر مخلوط با ۱ قاشق غذاخوری آب.

۱ قاشق غذاخوری گلاب با ۱ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید.

کار را با یک مرطوب کننده کرمی تمام کنید. آخرین مرحله استفاده از مرطوب کننده متناسب با نوع پوست شما است. مرطوب کننده از خشک شدن پوست شما جلوگیری می­کند و نتایج صورت شما را حفظ می­کند. به دنبال یک مرطوب کننده صورت باشید که حاوی الکل نباشد، زیرا این می­تواند باعث خشک شدن سریع­تر پوست شما شود.

اگر می­خواهید از مرطوب کننده خانگی و کاملا طبیعی استفاده کنید؛ روغن آرگان، روغن بادام یا روغن جوجوبا را امتحان کنید. آلوئه ورا یکی دیگر از مرطوب کننده­های طبیعی عالی است که خواص درمانی نیز دارد. اگر در حال بهبودی از آفتاب سوختگی هستید، بسیار مفید است. با این حال می­توانید انتخاب مرطوب کننده را به آرایش­گر خود بسپارید. با فضای کاری مدلینگ کودک آَشنا شوید

فیشیال صورت مرد

سخن آخر

فیشیال صورت، علاوه بر از بین بردن مشکلات پوستی، صورت شما را فوق العاده نرم و چاق می­کند. شما متوجه درخشندگی قابل مشاهده روی پوست خود و رنگ روشن و درخشان می­شوید. فیشیال منظم می­تواند علائم پیری را از بین ببرد و پوست شما را تا مدت زمان طولانی­تری از افتادگی دور کند. زیرا ماساژ صورت در حین کار روی صورت باعث استحکام و جوان شدن پوست می­شود. اگر نیاز به یک ریلکسیشن عالی دارید؛ پاک­سازی صورت خود را از دست ندهید!

سوالات متداول
  • فیشیال صورت چه مزایایی دارد؟

فیشیال صورت می‌تواند به مزایای زیادی برای پوست و ظاهر صورت کمک کند. این مزایا شامل بهبود کیفیت پوست، رفع چین و چروک‌ها، افزایش شادابی پوست، تمیزی عمیق پوست، کاهش التهاب و آکنه‌ها، بهبود ترک‌های پوستی و احیای خاصیت طبیعی پوست است.

  • فیشیال صورت برای همه افراد مناسب است؟

بله، فیشیال صورت به طور کلی برای همه افراد مناسب است. با این حال، نوع و روش فیشیال صورت ممکن است بسته به نوع پوست و نیازهای هر فرد متفاوت باشد. پوست‌های چرب، خشک، حساس و مختلط نیازهای متفاوتی در زمینه مراقبت و فیشیال دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات