تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

معرفی مدل RUNWAY در عرصه مدلینگ

مدل RUNWAY
زمان مطالعه: 4 دقیقه

دنیای مدلینگ، دنیایی بسیار جذاب و دوست داشتنی است؛ کسانی که استخدام مدلینگ دنیایی که افراد در آن بر سر زیبایی رقابت کردـه و سعی می‌ کنند تا با عرضه کردن خود به شیوه‌ درست و اصولی، خود را در دل دیگران جای کنند. مدلینگ یکی از شغل های بسیار سخت و دوست داشتنی در میان جوانان محسوب می شود و عده زیادی از مردم، شب را با آرزوی تبدیل شدن به یک مدل جهانی، صبح می کنند. دنیای مدلینگ زیرشاخه های بسیار متفاوتی داشتـه که قبل از هرگونه اقدام نسبت به ورود به آن ها، باید اطلاعاتی نسبی را درباره این مدل به دست آوریم. یکی از انواع روش های مدلینگ، مدلینگ RUNWAY می باشد. اگر شما نیز درباره این مدل کنجکاو شدـه و قصد دارید تا اطلاعات بیشتری درباره مدل RUNWAY به دست آورید، بهتر است تا ادامه این مقاله را از دست ندهید.

ما در این مقاله قصد داریم تا این نوع از مدلینگ را بررسی کرده و تفاوت های آن با دیگر مدل ها را مطالعه نماییم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

runway

مدل RUNWAY

به چه مدلی مدل RUNWAY می‌ گویند؟

اهمیتی ندارد که تا چه میزان به دنیای مد علاقه داشته و تا چه حد با اصطلاحات و اخبار آن آشنا هستید؛ در هر صورت احتمال آن که اصطلاح کت واک را شنیدـه باشید، بسیار زیاد خواهد بود.

Cat walk یکی از شیوه های راه رفتن بوده که مخصوص فشن شو ها و فستیوال های مختلف مد می باشد. این اصطلاح به معنای لغوی یعنی راه رفتن به مانند یک گربه و افرادی که این حرکت را انجام می دهند، باید در حین راه رفتن، به نکات خاصی در این زمینه نیز دقت کنند.

به سکویی که مدل ها بر روی آن راه رفتـه و از مقابل چشم ها و دوربین های بی شمار عبور می کنند،مدل RUNWAY گفتـه می شود و بدین شکل این دو اصطلاح، از نظر معنایی کاملا به یکدیگر پیوند می خورند. اصولا از این منطقـه می توان برای به نمایش گذاشتـن لباس ها، جواهرات یا افراد استفاده نمود و مسیر عبور مدل ها، بیش از یک نوع استفاده را برای طراحان و شرکت های مدلینگ خواهد داشت. اگر می خواهید رد مورد رتشه مدلینگ در ترکیه بدانید به صفحه مروطه مراجعه نمایید.

تفاوت مدل RUNWAY با دیگر مدل‌ ها

همانطور که اطلاع دارید، مدلینگ ریز شاخه های بسیار متنوعی را در بر دارد و افراد می توانند به شیوه های مختلف و با علایق متفاوت، به این عرصه ورود کنند؛ اما برای این کار باید تفاوت های میان انواع مختلف مدلینگ را به بهترین شکل ممکن یاد گرفتـه و آن ها را در کار خود استفادـه کنیم.

اولین نکتـه درباره مدل runway این است که آن ها باید به بهترین شکل ممکن نحوه راه رفتن بر روی صحنه را فرا گرفتـه. حتی با چشمانی بستـه، مسیر خود را به مانند سابق طی کنند. همچنین داشتن بدنی مناسب و بی نقص، یکی دیگر از ویژگی های مدلینگ مناسب کت واک به شمار می رود؛ زیرا راه رفتن این افراد تمامی بدن آن ها را در مقابل دید دیگران قرار می دهد و آن ها باید بتوانند نسبت به این مسئله آگاهی مناسبی را در خود ایجاد نمایند.

یکی دیگر از تفاوت های موجود در مدلینگ runway با دیگر مدل ها، این است که آن ها باید اطلاع دقیقی داشتـه باشند. که در حال ارائه چه چیزی هستند و به نسبت با همان، رفتار خود بر روی صحنه را شکل دهند. به عنوان مثال رفتار مدلی که در حال نمایش دادن جواهرات است باید با رفتار همان مدل در زمان نمایـش لباس، متفاوت باشد.

مدلینگ RUNWAY

مدلینگ RUNWAY

تاثیر runway بر روی مدلینگ cat walk

همانطور که در بخش های قبلی به این موضوع اشاره کردیم، یک مدل کت واک باید آشنایی کاملی با محیط اطراف خود داشتـه باشد. کمتر مدلی حاضر می شود بر روی صحنه ای اجرا کند که تا قبل از آن صد ها بار بر روی آن تمرین نکرده باشد. در نتیجه نوع راهرو و مسیر مشخص شدـه تاثیر به سزایی بر روی عملکرد مدلینگ خواهد داشت.

بسیاری از runway ها به شکل حرف T انگلیسی هستند. مدل ها پس از قرار گرفتن بر روی صحنـه، به آن منطقه رفتـه و مدتی در آن جا توقف می کنند. برخی دیگر از مدل runway اما مکانی برای توقف ندارند. مدل ها پس از رسیدن به انتها، مجبور به بازگشت از هـمان مسیر خواهد بود. در نهایت شیوه های متفاوتی را می توان برای ساخت یک مسیر زیبا در ذهن پروراند، اما مهم تر از آن باید در اولین قدم، مدل ذهن خود را برای راه رفتن بر روی صحنه، آمادـه سازد.

چگونه می توانیم به یک مدلینگ runway تبدیل شویم؟

اگر قصد دارید تا آیندـه شغلی خود را به سمت دنیای مدلینگ بردـه و در زمینه مدل runway فعالیت کنید، باید اصول خاصی را رعایت کرده. بر اساس آن ها قدم های بعدی خود را مشخص کنید.

تنها داشتن بدن و چهره ای زیبا برای تبدیل شدن به یک مدل کافی نیست و شما باید بتوانید. با اخلاق این شغل و همچنین سبک زندگی آن نیز کنار آمدـه. آن را در زندگی خود پیاده سازی کنید. به عنوان مثال رژیم های غذایی مخصوصی که برای مدل ها در نظر گرفتـه می شود. صبر هر فردی را به تنگ آوردـه و اعصاب افراد را کاملا خرد کند.

نتیجه گیری

اکنون می توانیم به صورت اجمالی برخی از اصطلاحات دنیای مد و فشن را حدس زدـه و ویژگی های هر کدام را بر شماریم. داشتن اطلاعاتی این چنینی مانند  برای افراد علاقه مند به دنیای فشن، می تواند بسیار موثر باشد.

حال زمان آن رسیدـه تا بدون هرگونه ترس و دلهره، با آژانس های مدلینگ مختلف تماس گرفتـه. شرایط تبدیل شدن به یک مدل runway را از آن ها پرس و جو کنید. هرچند که مدل بودن پروژه بسیار سختی بودـه و می تواند سختی های زیادی را برای افراد به همراه داشتـه باشد. عطش دستیابی به رویاها و آرزوها، می تواند هر مشکلی را از پیش رو برداشتـه. انجام برنامه های پیچیدـه و سخت را برای ما آسان کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات