تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

تکنیک های کلی آموزش گریم

آموزش گریم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

استفاده از تکنیکهای سایه روشن برای تاکید کردن بر ویژگیهای طبیعی چهره و همچنین برجسته سازی زیباییهاست . شما می توانید به آسانی آن را یاد بگیرید و با اندکی دقت براساس چهره خود اجرا نمایید . براساس نظر آرایشگر حرفه ای در لس آنجل Brande Bytheway , بخش اصلی آرایش , برجسته سازی بوسیله ی تعیین حدو مرزها است. خیلی از افراد فکر می کنند انجام  این کار در خانه امکان پذیر نمی باشد , اما این کار راحتتر از آن چیزی است که شما فکر میکنید!

آموزش گریم

برند میگوید : “گریم در واقع بازی با سایه روشن ها  است, ایجاد کردن حدود و برجسته سازی ویژگی های طبیعی صورت “. رسیدن به این تکنیک ها ما به صورت قدم به قدم با آرایشگر حرفه ای ” برند ” پیش می رویم تا این تکنیک ها و ابزارهای مورد نیاز را یاد بگیریم . این تکنیک ها و رویکردها , بر روی هر شخص باتوجه به ویژگی های آن شخص متفاوت است اما روش کلی کار یکتاست . بخشی از نصیحت برند برای آموزش گریم این است : تمرین , تمرین , تمرین !

برند می گوید آزمایش کنید , به اطراف خود دقت کنید و آنچه که مناسب صورت شما است را کشف کنید . این عمل خیلی پیچیده به نظر نمی رسد, حتی برند می گوید “برخی از مردم هر روز به دفعات این کار را انجام می دهند .”

۲ روش اصلی و مورد استفاده برای طراحی پایه موجود می باشد :
مورد اول لولایت ( کم رنگ کردن ) و مورد دوم هایلایت ( پر رنگ و برجسته کردن ) روش لولایت در آموزش گریم  به معنای استفاده از یک رنگ تیره ترو برای قسمت هایی
از چهره استفاده می شود که شما نمی خواهید خیلی به چشم بیایند و برای مخفی کردن آن از لولایت استفاده می کنید . برند هم چنین توصیه می کند که برای روش لولایت از سایه و رنگ ۳ درجه تیره تر از پوستتان و هم چنین از سایه ها و رنگ های مات و بدون درخشندگی استفاده نمایید .

 برعکس روش هایلایت در آموزش گریم برای قسمت هایی مورد استفاده قرار میگیرد که شما می خواهید. برجسته تر شود و بیش تر به چشم بیایند . در روش هایلایت شما می توانید رنگ و سایه های مات را مورد استفاده قرار دهید و یا درخشنده و براق , هرکدام را که خودتان می پسندید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات