تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

آموزش گریم سینمایی در بهترین آموزشگاه گریم سینمایی در کشور

آموزش گریم سینمایی-آموزشگاه گریم سینمایی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزشگاه گریم سینمایی، لوازم گریم سینمایی و همه اطلاعات لازم در مورد این حرفه از جمله مواردی است که در این مقاله در حوزه مدلینگ به آن پرداخته می شود. در ابتدا قصد داریم شما را با معنای گریم، تاریخچه گریم و اصلا این که به چه کسی گریمور گفته می شود آشنا کنیم. اگر بخواهیم گریم را از لحاظ علمی تعریف کنیم می توانیم آن را این گونه بیان کنیم که به تغییر عضلات صورت و آرایش کردن آن به نحوی که ظاهر فرد متغیر شود و برای ایفای نقش آماده شود گریم گفته میشود. به فردی که این گونه تغییرات را ایجاد می کند و از سبک های متفاوت گریم بهره می گیرد گریمور یا چهره پرداز گفته میشود. در گذشته گریم به شکل امروزی نبود و افراد در مراسم و جشنهای آیینی خود از عصاره های گیاهان برای رنگ آمیزی صورت خود استفاده می کردند.

آموزش گریم سینمایی-آموزشگاه گریم سینمایی

آموزش گریم سینمایی

انواع گریم

نکته ای که در رابطه با گریم سینمایی وجود دارد این است که نحوه اجرای گریم باید از ظرافت فوق العاده ای برخوردار باشد و با نوع اجرای شخص بر روی صحنه و جلوی دوربین مطابقت داشته باشد. گریم سینمایی به طور کلی به دو دسته گریم صحنه و گریم اکران تقسیم می شود. نکته ای که در رابطه با این دو نوع گریم وجود دارد این است که پایه و اساس این دو مشابه یکدیگر می باشد و تنها در برخی از جهات مانند کاربرد رنگ متفاوت می باشند. گریم صحنه در مقایسه با گریم تلویزیون و سینما از غلظت و ظرافت بیشتری برخوردار است. گریم های باله، صحنه تئاتر و اپرا جزء گریم صحنه محسوب می شوند. از گریم اکران برای گریم تلویزیون و سینما و عکاسی استفاده می شود. از این نوع گریم به این منظور استفاده میشود که به صورت بازیگر شخصیت می بخشد.

مهارت های گریمور

افراد بسیار زیادی هستند که به آموزش گریم سینمایی علاقه مند هستند اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید باید بدانید که علاوه بر علاقه، شما نیازمند برخی مهارتها و توانمندیها خواهید بود که به آنها اشاره خواهیم کرد. یک فرد گریمور در مرحله اول باید از خلاقیت و تخیل بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند چهره و صورت فرد را آن گونه که شایسته داستان فیلم است آماده نماید و گریم فرد را به گونه ای انجام دهد که با نقش فرد متناسب باشد. مهارت دوم داشتن ارتباطی قوی با عوامل فیلم و تئاتر است. مهارت دیگر برخورداری از تمرکز بالاست و مهارت دیگری که قبل از پرداختن به این حرفه باید مد نظر داشته باشید این است که فرد گریمور باید از صبر و تحمل بسیار زیادی برخوردار باشد زیرا فشار کاری بسیار زیاد است و گاهی لازم است مرتب، گریم مورد نظر را تغییر داد.

انواع تیپ های شخصیتی که برای گریموری متناسب هستند

از جمله تیپ های شخصیتی که برای گریموری مناسب می باشند می توان به افرادی اشاره کرد که دارای ایده های ناب و منحصر به فرد هستند و از خلاقیت و ابتکار خود بهره می گیرند و آثاری را خلق می کنند که بر دیگران تاثیر گذار هستند. تیپ های شخصیتی که از هر گونه چالش لذت می برند و با محیط های کاری ای که از انعطاف بسیار بالایی برخوردارند سازگار هستند نیز مناسب گریموری می باشند. افراد دیگری که برای برگزیدن شغل گریموری مناسب هستند، آن دسته از افرادی هستند که با کارکردن افراد متفاوت و در انواع زمینه های کاری مشکلی ندارند و از این کار لذت می برند. و دسته دیگر، افرادی هستند که به جزییات توجه بسیار دارند و نظرات و ایده هایشان را به گونه ای خلاقانه و سرگرم کننده ابراز می کنند تا دیگران از آن لذت ببرند.

آموزش گریم سینمایی-آموزشگاه گریم سینمایی

آموزش گریم سینمایی

لوازم گریم سینمایی

دوره های آموزش گریم سینمایی در سه سطح مقدماتی ، پیشرفته و تکمیلی برگزار می شود که هنر جویان عزیز ابتدا با وسایل گریم مانند فون، براش ، فرچه و اسفنج مخصوص، پالت رنگ، کرپ پشم، کلاه طاسی، ریش و سبیل مصنوعی، چسب لاتکس ، موچین، خون مصنوعی و … آشنا شوند و با نحوه به کار گیری هر کدام به صورت عملی آشنا گردند. پس از این مرحله نوبت به این می رسد که هنرجویان با انواع متفاوت ترکیب بندی صورت آشنا گردند و شناخت دقیقی نسبت به هر جزء از صورت ( گونه، بینی، پیشانی ، لب، ابرو) و انواع پوست ها داشته باشند و متناسب با فرم های مختلف، گریم متناسب با نقش مورد نظر را پیاده سازی کنند. شیوه صحیح متعادل سازی و برطرف کردن عیوب و نواقص چهره ، شیوه صحیح سایه زنی و قرینه سازی از جمله دیگر مباحث آموزشی می باشد.

دوره های آموزش گریم سینمایی

شرکت در دوره های آموزش گریم سینمایی این امکان را به شما خواهد داد که با آناتومی صورت و فرورفتگی ها و برجستگی های صورت و روانشناسی رنگ ها آشنا شوید و روش های نامتعادل سازی صورت را فرا گیرید ( این نوع گریم برای بازیگرانی که باید دارای چهره های زشت و ترسناک باشند استفاده می شود). نحوه چاق و لاغر کردن چهره ، گریم سه بعدی، مسن کردن افراد با ایجاد خطوط بر روی چهره، ساختن جای چاقو، ماه گرفتگی ، چشم کور، گریم آفتاب سوختگی و قالب گیری به طور کامل از جمله مباحثی است که در دوره های آموزش گریم سینمایی به طور کامل به آن ها پرداخته می شود. در صورتی که به فرا گیری این آموزش ها علاقه مند هستید می توانید به آموزشگاه های گریم سینمایی در سراسر کشور مراجعه کنید و به هدف خود دست یابید.

آموزشگاه گریم سینمایی

خوشبختانه آموزشگاه های بسیار زیادی هستند که در زمینه آموزش گریم سینمایی در حال فعالیت می باشند و با برگزاری دوره های آموزش گریم سینمایی به هنرجویان عزیز در جهت ارتقا سطح آموزشی خدمت رسانی می کنند. از جمله این آموزشگاه ها می توان به آموزشگاه گریم سینمایی فرشتگان اشاره کرد. این آموزشگاه به عنوان بهترین آموزشگاه گریم سینمایی در کشور با بهره گیری از برترین و مجرب ترین اساتید آموزشی در تلاش است که خدمات آموزشی را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت به هنرجویان عزیز ارائه دهد و برای رسیدن به این هدف تمام اهتمام خود را به کار می گیرد. آموزشگاه گریم فرشتگان این امکان را در اختیار هنرجویان قرار می دهد که تجربه های عملی بسیار زیادی را به دست آورند و با تلویزیون و شرکتهای تولید فیلم و پروژه های فیلم سازی و … وارد همکاری شوند و به کسب درآمد بپردازند.

آموزش گریم سینمایی-آموزشگاه گریم سینمایی

آموزش گریم سینمایی-آموزشگاه گریم سینمایی

آموزشگاه گریم فرشتگان

آموزشگاه گریم سینمایی فرشتگان با برگزاری دوره های آموزشی گریمور سینما، تئاتر وتلویزیون در سطح تهران و کرج آماده خدمت رسانی به شما علاقه مندان عزیز می باشد. این آموزشگاه این امکان را فراهم کرده است که شما در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه به مهارت کافی و وافی در رابطه با گریم سینمایی دست یابید و برای ورود به بازار کار آماده شوید و این اطمینان را به شما می دهد که برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نکند و با ارائه تجربه های عملی بهترین محیط آموزشی را برای هنرجویان برآورده نماید. به هنرجویانی که این دوره های آموزشی را سپری کنند مدرک معتبر و بین المللی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد ارائه میشود و این هنرجویان این امکان را خواهند داشت که علاوه بر ایران در خارج از کشور نیز به فعالیت بپردازند و برای خود درآمد خوبی را کسب کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نظرات