تماس با مجموعه: ۰۹۳۷۹۸۷۱۰۳۸

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

 «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

وزنه چدنی آسانسور یکی از مقاوم ترین وزنه های تعادلی می باشد که بسیار محکم بوده و طول عمر زیادی دارد و همچنین بخاطر وزن سنگین آن می توانید در باشگاه های بدنسازی استفاده کنید همچنین برای مدلینگ شدن نیز باید از وزنه های چدنی مقام استفاده کنید

قیمت وزنه چدنی آسانسور در شرکت پامیر آسانسور بصورت عمده محاسبه می گردد.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار در آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان

طراحی لباس با نرم افزار
زمان مطالعه: 5 دقیقه

آراستگی ظاهر از جمله مباحثی است که  بشر همواره به آن اهمیت داده است و به همین دلیل است که رشته هایی همچون طراحی مد، طراحی لباس، طراحی پارچه و … به جود آمده اند. جالب است بدانید که این رشته ها از جمله رشته های پر طرفدار در سراسر جهان محسوب می شود و هر روز بر تعداد افراد علاقه مند به این رشته نیز افزوده می شود.

از آن جایی که نیاز بازار به تولید انبوه بسیار زیاد است و طراحان لباس باید متناسب با مد روز و مدلینگ این نیاز را برطرف کنند، نرم افزارهای طراحی لباس ایجاد شدند. آموزش طراحی لباس با نرم افزار این امکان را به صاحبان صنایع و طراحان لباس می دهد که استفاده بهینه تری از زمان خود داشته باشند و مراحل طراحی را با استفاده از روش های آسان تری انجام دهند تا در کوتاه ترین زمان بیشترین بازدهی را داشته باشند.

طراحی لباس با نرم افزار

طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

دلایلی که در فوق اشاره شد و بسیاری از دلایل دیگرمانند همسویی پیشرفت تکنولوژی با صنعت طراحی لباس سبب شد که موسسات و آموزشگاه های طراحی لباس در داخل کشور نیز به آموزش طراحی لباس با نرم افزار نیز اهمیت دهند و این آموزش ها را با بالاترین کیفیت به هنرجویان ارائه دهند. آموزش طراحی لباس با نرم افزار این امکان را به شما می دهد که طراحی های خاص و بی نظیری از مدرن ترین لباس ها داشته باشید و آن ها در کمترین زمان ممکن و سادگی هر چه بیشتر به مشتریان خود ارائه دهید.

طراحان مد و لباس و افرادی که در مزون ها و خیاطی ها مشغول به فعالیت هستند با گذراندن دوره های آموزش طراحی لباس با نرم افزار می توانند لباس های مورد نظر خود را به صورت مجازی طراحی نمایند و پیچیده ترین طرح ها را پیاده سازی نمایند.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

انواع نرم افزارهای طراحی لباس

نرم افزارهای طراحی لباس بسیار گسترده می باشند که ما در این مقاله به معرفی برخی از آن ها می پردازیم . از جمله نرم افزار های طراحی لباس می توان به مارولوس ، جمینی ، گربر، مارکر، نرم افزار شبیه سازی لباس روی مانکن، لکترا و … اشاره کرد. آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان از جمله آموزشگاه هایی می باشد که دوره های آموزش طراحی لباس با نرم افزار را به صورت فنی و تخصصی به هنرجویان عزیز ارائه می دهد. دوره های آموزش طراحی لباس با نرم افزار در آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان، شما را در طراحی الگوهای صحیح توانمند می سازد و این امکان را به شما می دهد که خود را با نیاز تولید کنندگان لباس همگام و همسو سازید. جالب است بدانید که این دوره ها نیاز به پیش نیاز خاصی ندارند و همه افراد می توانند در آنها شرکت کنند.

نرم افزار مارولوس

اولین نرم افزاری که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم نرم افزار مارولوس می باشد. این نرم افزار الگوی انواع لباس ها را با دقت بسیار بالایی به هنرجو ارائه می دهد. در این نرم افزار امکان شبیه سازی پارچه نیز وجود دارد یعنی طراح لباس می تواند لباس طراحی شده را در قالب پارچه دلخواه خود مشاهده نماید و آن را مورد بازبینی قرار دهد و در صورتی که آن پارچه با آن مدل لباس متناسب نباشد آن را تغییر دهد.  نرم افزار مارولوس علاوه بر این که امکان تصویر سازی سه بعدی لباس را به شما می دهد امکان مشخص سازی همه جزییات را نیز به شما می دهد. از جمله این جزییات می توان به فاق شلوار، دکمه و جا دکمه، حلقه آستین ، درز و … اشاره کرد. این نرم افزار در بین علاقه مندان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است .

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

نرم افزار جمینی

نرم افزار جمینی یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتنمند در زمینه طراحی لباس می باشد که استفاده از آن این امکان را به شما می دهد که الگوی لباس مورد نظر را در عین دقیق و بی خطا بودن با سرعت و با کمترین زمان ممکن پیاده سازی نمایید. این نرم افزار هیچ محدودیتی ندارد و دست شما را برای طراحی انواع لباس با متد دلخواه و مورد نظرتان باز گذاشته است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید الگوی خود را سایز بندی کنید به این صورت که ابتدا الگوی لباس مورد نظر خود را طراحی نموده  و سپس با بهره گیری از جداول سایز بندی موجود در این نرم افزار، الگوی خود را سایز بندی نمایید. این جداول سایز بندی در آرشیو نرم افزار وجود دارند ولی شما خودتان هم می توانید جداول سایز بندی مورد نظرتان را نیز به آن اضافه کنید.

نرم افزار مارکر و نرم افزار شبیه سازی لباس روی مانکن

نرم افزار مارکر در چیدمان قطعات یا الگوی لباس مورد نظر به شما کمک میکند. به اینصورت که شما هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک میتوانید الگوی لباس را در طول پارچه بچینید و متد مورد نظر خود را روی آن پیاده نمایید. مزیت استفاده از این نرم افزار این است که شما میتوانید روند تولید خود را افزایش دهید و میزان دور ریز پارچه را به حداقل برسانید. نرم افزار دیگری که به معرفی آن می پردازیم نرم افزار شبیه سازی لباس روی مانکن میباشد. این نرم افزار شما را برای در نظر گرفتن بافت و جنس پارچه و متناسب بودن آن با مدل انتخابی شما کمک میکند به اینصورت که شما لباس را بر روی مانکن قرار میدهید و به صورت مجازی ریزش پارچه و نحوه قرار گرفتن لباس بر روی اندام مانکن را مشاهده میکنید و در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام میدهید.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

نرم افزار گربر و نرم افزار لکترا

نرم افزار گربر از بسیاری جهات مشابه نرم افزار جمینی عمل می کند. در صورتی که از این نرم افزار برای طراحی لباس مورد نظر خود استفاده کنید قادر خواهید بود قبل از برش پارچه، اصلاحات لازم را انجام دهید و الگو را برای هر چه بهتر نمایاندن لباس نهایی هماهنگ سازید. این نرم افزار در فرآیند دوخت بسیار پر کاربرد می باشد به این صورت که محصول نهایی را به صورت سه بعدی به شما نشان خواهد داد. نرم افزار لکترا از جمله نرم افزارهایی است که در انتخاب جنس و رنگ پارچه و هماهنگ سازی آن با مدل لباس به شما کمک شایانی خواهد کرد یعنی با استفاده از این نرم افزار شما نیاز ندارید به طور مرتب الگو را با لباس انطباق دهید و آن ها را بررسی نمایید. همچنین این نرم افزار در مانکن سازی از اندازه ها نیز کاربرد دارد.

آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان

تا کنون با انواع نرم افزارها و کاربردهای آن ها آشنا شدید ولی همه این مطالب به صورت تئوری به شما ارائه شدند. در صورتی که علاقه مند هستید طراحی لباس با نرم افزار را فرا گیرید لازم است که در دوره های آموزش طراحی لباس با نرم افزار شرکت کنید و این دوره ها را به صورت کاربردی و عملی فرا گیرید. آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان برگزاری کلاس ها و دوره های تخصصی آموزش طراحی لباس را در محیطی مناسب فراهم آورده است و در پایان دوره مدرک معتبرو بین المللی به هنرجویان ارائه می دهد . آموزشگاه طراحی لباس فرشتگان در سطح تهران و کرج در راستای آموزش حرفه ای ، از اساتید متخصص و مجرب بهره می گیرد و این اطمینان را به هنرجویان می دهد که آموزش ها همراه با برترین متدهای جهان ارائه شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات